Začíname s Michaellou!

01.02.2010 01:02

 

Vitajte na novom portáli www.stastnyden.tk, na ktorý môžete chodiť načerpať porciu šťastia na každý deň. Portál bol oficiálne spustený a pokrstený vzduchovou bublinou 01.02.2010. Krstnou mamou je slovenská speváčka Michaella Papp, s ktorou prinášame exkluzívny rozhovor.

Cíťte sa šťastne, nech život stojí za žitie!

 

Stali ste sa krstnou mamou portálu www.stastnyden.tk , ktorý je predovšetkým o šťastí. Čo je pre vás šťastie?  

To, že sa každý deň prebudím zdravá. To že je moja rodina zdravá je pre mňa ešte väčším šťastím ako to, že som zdravá ja :O)

Aký deň sa vám zapísal do spomienok ako najšťastnejší, alebo ho ešte len čakáte? 

Zažila som veľa dní, ktoré si zaslúžia podnadpis šťastné. Narodenie môjho krsňaťa, vydanie môjho debutového albumu, stretnutie chlapa s ktorým plánujem prežiť celý život a veľa iných nie menej dôležitých, aj to keď som maturovala a dopadlo to super považujem za šťastný deň a tiež moje narodenie je pre mňa veľkým šťastím, inak by som to ostatné šťastie nezažila.

Máte zaručený spôsob ako si udržať šťastnú myseľ? 

Nie, nemám a závidím ľuďom, ktorí to dokážu. Myslím, že ich zopár existuje, len neviem ako je na tom ich duša.

Čím je pre vás hudba? 

V prvom rade súčasťou môjho života, koníčkom, zábavou, ale na druhej strane jej prikladám veľkú vážnosť, pretože hudba nás nie len baví, ale aj lieči. Myslím, že vyliečila už mnoho sŕdc :)

K umelcom patrí hedonistický štýl života. Aká predstava ho zosobňuje u vás?

 Nemyslím si, že vediem hedonistický štýl života. Som ako každá iná žena a chodím vyniesť kôš a do obchodu v teplákovej súprave. Stojím oboma nohami pevne na zemi, a nemyslím si, že sa môj jednoduchý a zároveň tak náročný život zmení.

Vyznávate filozofiu Carpe diem – uži dňa?

 Áno, samozrejme. Žijeme vo svete plnom chaosu a preto je v živote veľmi dôležité užiť dňa.

Tento rok ste sa s piesňou O nás prebojovali do finále Eurovízie. O čom je O nás? 

Je to autorská súťaž, po pravde neviem čo cítila pri písaní textu autorka Silvia Kaščáková, ale spievam o slovíčku Láska. Človek si povie, že aké klíše, ale pritom aké dôležite. Veľmi som si túto skladbu obľúbila a teším sa, že som dostala možnosť zaspievať ju Slovenku.

Aký máte názor na spevácke súťaže. Rozhoduje kvalita, či imidž? 

No bohu žiaľ imidž je na prvom mieste a potom ide o kvalitu . Je to tak, a nie len v šoubiznise, ale aj obyčajnom obchode, si radšej ľudia kupujú niečo čo je IN a nie čo je kvalitné. Je málo takých, ktorí to tak neberú.

Akú sú vaše sny na rok 2010, aby ste si po ich splnení na konci roka mohli povedať,  že ste šťastná? 

Ak 31.12 2010 budem stáť so svojou úžasnou rodinou a priateľmi, ktorým na mne záleží so šampanským a prskavkou v ruke mi úplne stačí, chcem aby nás pribúdalo a nie som náročná, takže pre mňa za mňa nech sa aj nič zvláštne neudeje, aj keď viem, že sa udeje, pretože v mojom živote sa stále niečo deje, ale veľmi dôležité je zdravie. Buďme celý rok zdraví a potom si to zaprajem znova a znova :)

Čo by ste ako krstná mama zaželali portálu www.stastnyden.tk k jeho narodeniu?  

Vysokú návštevnosť, lebo to si iste prajete, veľa pozitívnych reakcií, príjemného čítania a hlavne, aby bol pre Vás každý deň ten šťastný.

  

Michaella Papp pochádza z Prešova. Od útleho detstva verila, že raz bude spievať nielen pod sprchou či deťom na školských akciách, ale príde aj deň, kedy vystúpi s vlastnými skladbami ušitými priamo podľa jej chuti.

Je telom aj dušou Prešovčanka, ktorej sen sa naplnil 10. októbra 2009, kedy spolu s producentom Vladom „Randy“ Gnepom pripravili v štúdiu popové pesničky, ktoré roztancujú i pohladia dušu nejedného poslucháča.

Názov debutového albumu vyjadruje to, čo pre ňu jej prvotina znamená - „Celý Svet“. Prvý singel, ktorý rotuje v rádiách dodnes naspievala so svojím kolegom a menovcom Robom Pappom. Táto skladba nie je však jediná, ktorá odznieva v rádiách a teší poslucháčov.

Michaella v národnom  kole Eurovision Song Contest 2010 zaspieva skladbu  " O nás ".

Autor hudby: Vladimír „RANDY“ Gnepa

Autor textu: Silvia Kaščáková

 Oficiálna stránka :  www.michaella.eu          www.myspace.com/michaellapapp

 

 

Diskusná téma: Začíname s Michaellou!

Neboli nájdené žiadne príspevky.

Pridať nový príspevok