Čo je pre vás šťastie?

10.03.2010 07:30

Pre inšpiráciu a dobrú náladu. Za prvý mesiac nám prišlo niekoľko pekných vyznaní, ako chápete šťastie. Prečítajte si postrehy, čo považujú za šťastie naši čitatelia a môžete pripojiť aj svoj postrehy. Veď čím viac šťastia, tým lepšie.

 

Šťastie je to keď sa človek môže zobudiť každé ráno do nového dňa, keď môže dýchať čerstvý vzduch, keď ma kde bývať, keď sa má čo najesť keď si môže povedať každé ráno som pre niekoho potrebný a rád pomôžem každému, keď ho nič nevytočí, keď si môžem napustiť pohár čistej vody, keď sa môžem pozrieť do zrkadla hneď keď vstanem a zasmejem sa ako zas vyzerám :),  keď urobím aspoň niekomu raz za deň úsmev na tvári, a keď si poviem že mám nabitý deň a treba toľko vecí vybaviť a byť tým potrebný a keď žiť za to stojí a oplatí sa žiť každý deň život je boj HURÁAAAAAAAAAAAAAAAAAA :)

Maroš

 

Šťastie je pre mňa moja rodina - manžel a syn, ale aj keď som ich

nemala, bola som šťastná, len zase pre iné veci. Lebo šťastie vychádza

z nášho vnútra, z psychickej pohody.

Lenka

 

Šťastie pre mňa znamená: každé ráno sa zobudiť zdravá, tešiť sa aj z upršaného dňa a vedieť, že na mne niekomu záleží. 

Eva

Diskusná téma: Čo je pre vás šťastie?

kniha

Eva | 14.03.2010

Ďakujem za úžasnú knihu Pohodou k prosperite III, ktorú som vyhrala:-)))Odporúčam ju všetkým!!! Ďalšia knižka Pozitívne myslenie o ktorú mám záujem, je vypredaná.

Pridať nový príspevok